יום חמישי, 20 בנובמבר 2008

אתר חדש לשה"ם - מה חדש?

אנו מעלים היום בשעה טובה את האתר החדש של מרכז שה"ם.

מה חדש?

עיצוב
בולט לעין העיצוב הגראפי העדכני והארגון המחודש של התכנים בדף החדש. כמו כן, סרטון הפלאש על פעילויות המרכז (בהמשך עתידים לעלות סרטונים נוספים ). התכנים הקודמים נמצאים, אך עברו עדכון וחלקם שינה את מקומו: לסטודנטים ולצוות ההוראה הוקצה אזור משלהם, ובו קישורים לכלים ולמשאבי תמיכה ועזרה. תאור הפעילויות העיקריות של מרכז שה"ם נמצא באזור מרכזי בדף והנכם מוזמנים לעיין ולהתעדכן בעשייה המגוונת המתקיימת
באו"פ בתחום שילוב הטכנולוגיות בתהליכי הוראה ולמידה מרחוק.

חיפושים
באתר מנגנון חיפוש פנימי (פינה שמאלית עליונה) וכן מנגנון חיפוש משופר לשמות/מספרי קורסים. שימו לב להשלמת שם הקורס או מספרו בהקלדת תווים ספורים בלבד בחלונית חיפוש הקורסים.

רשימת קורסים ומחלקות
הרשימה המלאה של אתרי מחלקות וקורסים לכל סמסטר נפתחת בדף נפרד ומעוצב כדי להקל על המשתמשים. בראש הדף נמצאת חלונית חיפוש ואפשרות לבחור סמסטרים קודמים.

חדשות ועדכונים
רשימה ממוזגת של עדכונים מנהליים ממרכז שה"ם, מאתר פא"ר (חומרי הלימוד הפתוחים לציבור) ובלוג שה"ם. לנוחותכם, ניתן לקבל עתה עדכונים גם ב- RSS (איך? ראו הסבר קצר).

תודות לכל העושים במלאכה: רועי, אורית ואורי על הביצוע הטכני, בנות הצוות הפדגוגי שייעצו, עדנה ואיתי על המשיכה בחוטים, גבי ומארק על ה-QA וכל אנשי שה"ם על הרוח הגבית.


נשמח לשמוע את דעתכם על האתר החדש, הצעות להמשך, בקשות ורעיונות.


תמי נויטל